بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خدا بیا یکم راحت تر حرف بزنیم

 

سلام خدای بزرگ وقت داری یکم باهم حرف بزنیم؟؟؟
خدایا اینجا رسمش اینه بنده ها حرف میزنن و تو به عشق بین خدا وبنده به حرفاشون گوش میدی اما خدا بیا واسه یکبار با هم مثل دو تا دوست حرف بزنیم نه مثل یه بنده گنه کار و یه خدای بخشنده ...میدونم که من بنده بدی هستم اما تو که خدای خوبی هستی بیا این بار به خاطر این بنده بد حکم خدا و بنده بودن را فراموش کنیم ...
راستش خدا خیلی وقته خسته شدم ...خیلی وقته دلم یه دوست میخواد ... یه کسی که بشه بهش گفت دوست آخه خدا خبر نداری ادمای اینجا رسم دوستی را خیلی وقته فراموش کردند خیلی وقته اینجا اگه کسی دستت را گرفت یعنی باید به هر خواسته ای که داره بگی چشم .. خیلی وقته اینجا هواش آلوده شده هواش بوی خیانت وخودخواهی میده .. خدایا نمیدونم من خیلی ضعیف شدم یا اینجا خیلی بد ... اینجا که هستم نفس کم میارم ...آدما میگن حساسیته دکی نیست بگه مگه میشه آدم به چهار فصل این دنیا حساسیت داشته باشه.... خدا بیا یکم راحت تر حرف بزنیم...
دل من خیلی گرفته ...دیگه خسته شدم ... تو گفتی بهم نزدیکی گفتی صدام را میشنوی ... گفتی اندازه صبرم امتحانم میکنی ... چی شده خدا؟؟
چی شده که تو هم حرفاتا فراموش کردی؟؟
نکنه تو هم مثل من از آدما دلت گرفته؟؟؟
خدا چــــــــــــــــــرا مــــــــــــــن؟؟؟؟
به حکم کدوم گناه اینهمه بی کســم کردی؟
خدا تو که دیدی قـلـبـم دیگه تحمل یکبار دیگه شکستن را نداره؟
خدا تو که دیدی شبا را به چه سختی صبح میکن چرا با بی انصافی شبا را برام سخت میکنی؟؟؟
خدا تو که دیدی من بی کس ترینم چرا داری نگاهت را ازم میگیری؟؟؟
خدا جونم خیلی خسته شدم کاش میشد آخـــر دنیا میشد .... بازم توکل به تو ...


نظرات شما عزیزان:

AmirAli
ساعت12:25---9 شهريور 1391
اگه موبايل مجاني ميخواي به وبلاگم سر بزن

من و خدای مهربون
ساعت20:48---26 مرداد 1391
سلام مرسی بابت لینک خیلی خوشحالم کردی مرسی لطف کردی

آشناترین تنها
ساعت11:47---26 مرداد 1391
سمیه جون دوباره سلام
یه خبر بد
من هر کار کردم نتونستم این وبتو لینک کنم چکار کنم؟؟


آشناترین تنها
ساعت11:13---26 مرداد 1391
سلام

چقدر دلم گرفته ...
از این آدما ...
از این دنیا ...

نمیدونم چی بگم ...
ولی سکوت را میدانم .
پس سکوت میکنم.


ali
ساعت0:27---26 مرداد 1391
دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد
نه التـــمـاس هـــایم را
و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم


میلاد
ساعت15:01---25 مرداد 1391
لینک شدی عزیز

میلاد
ساعت21:11---24 مرداد 1391
آنچه نادیدنی بود از مردم دنیا دیدم

باورم گشت آرامش نابینا از چیست....

.

سلام همشهری
میفهممت
با تموم وجود میفهممت
راست میگی
دیگه همه رسم دوستی را از یاد بردن
همه چه فراموش کار شدن
میشه این وبتم لینک کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |